گیرم که باخته ام!!!
گیرم که باخته ام!!!
اما کسی جرات نداره به من دست بزنه
یا از صفحهء بازی بیرونم بندازه
"شوخی نیست من شاه شطرنجم" !!!
تخریب میکنم، انچه را که نمیتونم باب میلم بسازم !!
آرزو طلب نمیکنم، آرزو میسازم !!
لبخند میزنم تا فکر کنند بازی را برده اند
اما نمیدونن من با هر کسی رقابت نمیکنم !
اما کسی جرات نداره به من دست بزنه
یا از صفحهء بازی بیرونم بندازه
"شوخی نیست من شاه شطرنجم" !!!
تخریب میکنم، انچه را که نمیتونم باب میلم بسازم !!
آرزو طلب نمیکنم، آرزو میسازم !!
لبخند میزنم تا فکر کنند بازی را برده اند
اما نمیدونن من با هر کسی رقابت نمیکنم !
- ۱.۲k
- ۲۲ اسفند ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط