-همین که حالم خوشه؛

-همین که حالم خوشه؛
برا خیلیا فوشه . . .*)🤟😂
دیدگاه ها (۲)

من خودم مثل روان شناسا صحبت میکنم مثل روانیا عمل میکنم😂🕸

انابِل تَرسناک نَبود تَنها بود:)

سُکوت شَب زیباس چون فوضولا خآبن😂🎀

شاید جوانی قسمت ما نبود🖤🥀😓

همین که حالم خوشه برا خیلیا فوشه🙌🏼😂 ️

توجه کردم که اینجا اصلا کپشن برا کسی (برا خیلیا) مهم نیست و ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط