اگر تو نبودی ...
اگر تو نبودی ...
من کاملا بیکار بودم...
هیچ کاری ...
در این دنیا ندارم...
به جز دوست داشتن تو...
من کاملا بیکار بودم...
هیچ کاری ...
در این دنیا ندارم...
به جز دوست داشتن تو...
- ۱.۰k
- ۰۷ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط