#تا-رهبرما-سیدعلی-هست-غمی-نیست

#تا-رهبرما-سیدعلی-هست-غمی-نیست
دیدگاه ها (۱)

#اقا-بهمون-اعتماد-کرده-پشتشو-خالی-نکنیم

#کاش

#حرام

#بزرگ-ترین-اشتباه-مردم

صدم غم هست، اما همدمی نیستوگر یک همدمم باشد غمی نیست#اخوان_ث...

(چون میگذره غمی نیست)(تا بگذره درده کمی نیست... ♡

💚سیدمجتبی رهبرما، آینه تمام نمای پدراست..🇮🇷🇮🇷#آیت_الله_سید_م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط