این روزها.......
این روزها.......
ته فنجان ها
دنبال کمی صداقت میگردم!!
کیک های نیم خوردهرا زیر و رو میکنم
شاید کمی مهربانی درش مانده باشد!!
این روزها........
شمع ها هم نور ندارند
و من تنها.....!!
روی آخرین صندلی کافه
میان دود سیگار غرق میشوم!!
غرق آرامشی که نیست.........
ته فنجان ها
دنبال کمی صداقت میگردم!!
کیک های نیم خوردهرا زیر و رو میکنم
شاید کمی مهربانی درش مانده باشد!!
این روزها........
شمع ها هم نور ندارند
و من تنها.....!!
روی آخرین صندلی کافه
میان دود سیگار غرق میشوم!!
غرق آرامشی که نیست.........
- ۱.۱k
- ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط