قراره توی توپ های جام جهانی از این سنسور ها استفاده کنن..
قراره توی توپ های جام جهانی از این سنسور ها استفاده کنن....که موقع ورود توپ به دروازه به داور علامت می ده...حالا فکر کنین تو بازی ایران -آرژانتین این توپ بدبخت چقدر بایی علامت بده..؟!
- ۱.۵k
- ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط