باچه زبانی بگویم ! نه گرمم میشود نه دست و پا گیر است نه ن

باچه زبانی بگویم ! نه گرمم میشود نه دست و پا گیر است نه نشانه ی قدیمی بودن افکارم
من خودم خواستم که ♥ حجابم برتر ♥ باشد
دیدگاه ها (۲۱)

حجابم نشانه ی بی سوادی نیست ...✔

بلا نسبت دوستان ویس ;-)

هووف تا اذان مشهد شیش ساعتو پونزده دیقه مونده... :/

یک نفر گفت زنان عامل بدبختی هستنو من گفتم درستهخانوم ها باعث...

لیلیوم غذا نمیخورد؛

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط