اون دو نفری که باهم جنگِ روانی دارن

اون دو نفری که باهم جنگِ روانی دارن
پتانسیلِ اینم دارن که همدیگه رو دیوانه وار دوست داشته باشن..
دیدگاه ها (۱)

برای زیستن هنوز بهانه دارم!من هنوز می توانم به قلبم که فرسود...

‏عشق اول اونی نیست که زودتر از همه اومده، اونیه که از وقتی ا...

دوستت دارمو هیچ چیزیجز این ندارم❤ ️😍 ❤ ️

اینترنت

کودتا

گوگولیا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط