زاییدم

زاییدم
میخاستم یه عکس از ساکورا بزارم پروفم بعد رفتم عکسایی که تو روبیکا دارم و دیدم بعد به این بخش رسیدم...کدومو بزارمممم
از هر کارکتر هزار تا عکس دارم...بهتر که روبیکا بن شدم وگرنه الان حافظم میگوزید
دیدگاه ها (۳۶)

زاییدم عکسای توی روبیکام خدانننن اگر بفروشم شون میلیاردر میش...

پبنلنبنبنقنبنصصحجفحچصننبنصنی😭🎀

جونز بخوریمت

Plan Aویو تیلور: انقدر مست شدم که سرم گیج میرفت گفتم برم حمو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط