*گفتی:مگرمن کیستم؟گفتم:تودنیای منی
*گفتی:مگرمن کیستم؟گفتم:تودنیای منی
گفتی:به جزاین چیستم؟گفتم:تو رویای منی
گفتی:به امیدم نباش،من یک شب دلخسته ام
گفتم:نمیدانی مگر؟امیدفردای منی
گفتی:دل من زخمی این روزهای شب زده است
گفتم:توامامرهم این قلب تنهای منی
گفتی:چه میخواهی توازاین ساحل ویران شده؟
گفتم:هنوزم درغزل،آبی دریای منی
گفتی:هنوزم شاعری؟ بارانی ولبریزوسبز؟
گفتم:دچاروشاعرم،زیراتوزیبای منی
گفتی:چه فرقی میکندباشم کنارت یاکه نه؟
گفتم:نمیدانی مگر؟امروزوفردای منی
گفتی:که مجنون میشوی ازبودن بامن،برو
گفتم:که مجنون بودهام وقتی تورویای منی...
گفتی:به جزاین چیستم؟گفتم:تو رویای منی
گفتی:به امیدم نباش،من یک شب دلخسته ام
گفتم:نمیدانی مگر؟امیدفردای منی
گفتی:دل من زخمی این روزهای شب زده است
گفتم:توامامرهم این قلب تنهای منی
گفتی:چه میخواهی توازاین ساحل ویران شده؟
گفتم:هنوزم درغزل،آبی دریای منی
گفتی:هنوزم شاعری؟ بارانی ولبریزوسبز؟
گفتم:دچاروشاعرم،زیراتوزیبای منی
گفتی:چه فرقی میکندباشم کنارت یاکه نه؟
گفتم:نمیدانی مگر؟امروزوفردای منی
گفتی:که مجنون میشوی ازبودن بامن،برو
گفتم:که مجنون بودهام وقتی تورویای منی...
- ۱.۸k
- ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط