پر از لحظه هایی که دوستشان ندارم...

پر از لحظه هایی که دوستشان ندارم...
:'(
دیدگاه ها (۵۳)

بس که ازرده شدم چشم به پایان دارم...

نمیدونم...

عاقاااااا من برم خودکشی...・゚゚・(>д<)・゚゚・

دلم بچگی می کند...

دعای من برای تو سلامتی و خوشبختی است.و لحظه هایی پر از آرامش...

لحظه هایی که برگشتنی نیست 💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط