ای کاش ما آدمها میفهمیدیم،
ای کاش ما آدمها میفهمیدیم،
خوشبخت شدنمون در گرو بدبخت شدن آدمهای دیگه نیست!
خوشبخت شدنمون در گرو بدبخت شدن آدمهای دیگه نیست!
- ۱.۷k
- ۲۲ مهر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط