تار و پودش همه از
بویِ تنت لبریز است،
من به پیراهنِ تـو،
حسِ حسادت دارم....!
تار و پودش همه از
بویِ تنت لبریز است،
من به پیراهنِ تـو،
حسِ حسادت دارم....!
- ۳.۰k
- ۲۷ فروردین ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط