‏دلتنگی آدمو مثل چای مونده تلخ میکنه...

‏دلتنگی آدمو مثل چای مونده تلخ میکنه...
دیدگاه ها (۲)

😂😂😂خره چه ژستی گرفته "ببخشید آقای الاغ "

کییی جرات داره بره اینجا 🙄😂😂😂

اینجوری گوشی رو از بچه ها بگیرین 😍😂

عکس گاز گرفتن مورچه 😍😂

#دلتنگی #تلخ #غمگین

اصلا فکر کردن بهشم حال ادمو خوب میکنه خیلی حس خفنیهههه🤌🏻🙂🛐❤️...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط