پست جدید کینگ :) لبخندش تو دهنی برا همه بدخواهاشه

پست جدید کینگ :) لبخندش تو دهنی برا همه بدخواهاشه
یه روزنامه نگار آرژانتینی بعد از باخت دیشب آرژانتین خطاب به مسی گفت:
مسی عزیز، میخوام به نمایندگی از همه ی اونایی که بهت اعتراض کردن ازت عذرخواهی کنم. ما منتظرتیم، زود برگرد...
به چیز خوردن افتادن -_-
دیدگاه ها (۶)

:)

خانواده ی دوست داشتنی ❤

..تیتر روزنامه اسپورت (9 اکتبر):.♦ جنگ قضایی برای محاکمه مسی...

دیروز شکی و میلان ، عکسبرداری جدید شکیرا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط