💭
💭
گفت: چرا دلت گرفته؟!
گفتم: نمیدونم
گفت: دل که بی خود نمی گیره!
گفتم: چرا!
دلی که بی صاحب باشه میگیره
خود و بی خود،
وقت و بی وقت .
گفت: چرا دلت گرفته؟!
گفتم: نمیدونم
گفت: دل که بی خود نمی گیره!
گفتم: چرا!
دلی که بی صاحب باشه میگیره
خود و بی خود،
وقت و بی وقت .
- ۱.۶k
- ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط