من پولامو میزارم تو این بانک😂 😂

من پولامو میزارم تو این بانک😂 😂
دیدگاه ها (۱)

من محاسبه کردم ریس جمهور بعدی عینک نداره😂 😂

شرح در تصویر😂 😂

مامانش موهاشو عروسکی شونه کرده😂

فوری؛تصادف در جاده ی تهران کرج سه تا کشته بر ما گذاشت😂 😄

پولاتو کجا نگه میداری؟😜🥰۱-تو بانک میزارم😁۲-همشو محصول میخرم🥳...

وقتی تصمیم میگیرم پولامو پس انداز کنم.فرداش عه این چقد گوگول...

وقتی میخوام پولامو جمع کنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط