"یا حسین،هر چه دارم
"یا حسین،هر چه دارم
از عشق توست"🌷🌙
⌜ @rasta_3831 ༢ ⌟🖤🤲🏻
#رسقا #محرم #یاحسین
#ویسگون #ارامش_بخش
#حسین #لبیک_یاحسین
#حس_خوب #التماس_دعا
#دلتنگ_کربلا #ماه_محرم
از عشق توست"🌷🌙
⌜ @rasta_3831 ༢ ⌟🖤🤲🏻
#رسقا #محرم #یاحسین
#ویسگون #ارامش_بخش
#حسین #لبیک_یاحسین
#حس_خوب #التماس_دعا
#دلتنگ_کربلا #ماه_محرم
- ۱.۵k
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط