antoniii 52229950

دیدگاه ها (۰)

انسان چیزی را فراموش نمی‌کند...فقط چیزی در آن آرام می‌گیرد ☆

اوکی ولی این چیزا بدجور روان آدمو از بین میبره ...

و چقدر حق :)

اظهارات استاد عبدالکریمی، فیلسوف برجسته و معروف کشور:از عراق...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط