ᴢɪᴢɪ ᴘᴀʀᴋ":
ᴢɪᴢɪ ᴘᴀʀᴋ":
یه سوال
چرا انقدر از من بدتون میاد؟؟
چرا همیشه نفر دومم؟؟
چرا همیشه بهم احساس اضافه بودن میدید؟؟
خب مثل آدم بهم بگید برم گورمو گم کنم دیگه
یه سوال
چرا انقدر از من بدتون میاد؟؟
چرا همیشه نفر دومم؟؟
چرا همیشه بهم احساس اضافه بودن میدید؟؟
خب مثل آدم بهم بگید برم گورمو گم کنم دیگه
- ۲.۶k
- ۲۴ مهر ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط