مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

ᴢɪᴢɪ ᴘᴀʀᴋ":

ᴢɪᴢɪ ᴘᴀʀᴋ":
یه سوال
چرا انقدر از من بدتون میاد؟؟
چرا همیشه نفر دومم؟؟
چرا همیشه بهم احساس اضافه بودن میدید؟؟
خب مثل آدم بهم بگید برم گورمو گم کنم دیگه
دیدگاه ها (۹)

دیگه حال کاور گذاشتن ندارم

ᴢɪᴢɪ ᴘᴀʀᴋ":

ᴢɪᴢɪ ᴘᴀʀᴋ":

به همه دور اطرافیانم میخندیدمفکر میکردم من قرار نیست افسردگی...

BTS

اسپویل

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط