+با هم...

+با هم...
دیدگاه ها (۲)

به آرامي دستم را از زیر سرش بیرون ميکشم،به او خیلي نزدیکم آن...

چه قدر باید بگذرد تا آدمي بوی تنِ کسي را که دوست داشته از یا...

+وطنم...

این است زندگي...

@d.i.y.a.n

#عاشقانه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط