عاشقانه‌ها poyanarzani 14311380

دیدگاه ها (۲)

@d.i.y.a.n

- تو قرار بود قند شی بری تو دلم چیشد که اشک شدی توی چشمام ؟!...

بله آقای چاوشیزخمشم عزیزه واسم ، حتی اگ جونم و بگیره .💜ᥫ᭡꙳꙳꙳...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط