دعاکنیداول برای همه اخرکارم اگه جاداشت واسه من

دعاکنیداول برای همه اخرکارم اگه جاداشت واسه من
دیدگاه ها (۱۲)

واقعاسخته...خدایا نسیب هیچ عاشقی نکن

ارررره والا...

25بهمن منتظرازاینا باشید...

همیشه عاشقه خصوصیات اینجور پسراباشید...

حتی اگه بنالم واسه رفتن کسی مثل تو نمی لیسم واسه داشتن کسی

اگه این روانی واسه تو رامه🫠

واسه جفتمون خوبه اگه نبینیم همو دیگ :)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط