آدمها یک خاصیتِ خیلی مهم دارن، همهشون فِک میکنن یه روز
آدمها یک خاصیتِ خیلی مهم دارن، همهشون فِک میکنن یه روزی برای از دست دادههاشون، خواهند مُرد. فِک میکنن غمِ فراق رو طاقت نمیارن. فِک میکنن تو اون روز دنیا براشون به پایانِ خودش میرسه...
الان همهی اون آدمها زندهان !
و دنیا هم ادامه داشت !
خاصیتی مهم بنام "سختجان شدن" ...
الان همهی اون آدمها زندهان !
و دنیا هم ادامه داشت !
خاصیتی مهم بنام "سختجان شدن" ...
- ۱.۹k
- ۲۶ شهریور ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط