به هر جایی میشه عادت کرد

به هر جایی میشه عادت کرد
جز جایِ خالی...
دیدگاه ها (۱)

ولی ته تهش یه سوالی هست که روحتو تا ته می جوه: "چرا منو نخوا...

"نداشتن"هیچوقت به تلخی فراموش کردن یه داشتن نیست..!

جای خالی با گزینه مناسب پر میشه

عادت کردم(:هرکی فالو کرد فالو میشه🫶https://splus.ir/heartmel...

آقا جان چقدر این شبها جای خالی شما حس میشه😭❤🖤🥀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط