بعد یه مدت اومدم نه لایکی نه کامنتی نه حال و احوالی..دستت

بعد یه مدت اومدم نه لایکی نه کامنتی نه حال و احوالی..دستتون درد نکنه اجیا..ولی کلا در هرصورت من دوستون دارم
دیدگاه ها (۱۴۵)

خیلی دلم میخواد بدونم قضیه چی بوده و ببک چرا این شکلیه

به قیافع چانی کار ندارم ببک فازش چیه از اون پشت

کیونگی جون و نوتلایی

ابجی فدای قد و بالا و استایلت

ببخشیدا ما اینجا داریم زحمت میکشیم یه لایکی کامنتی بازنشرییک...

خوب اومدم بگم اینو یه نفر دیگه قبل از من گذاشته منم کاری ندا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط