سرکشیدم

سرکشیدم
تو را..!!!و
تــــشنه ترم...

‌‌
دیدگاه ها (۲۰)

‌کنار نام تو!!!.. لنگر گرفت کشتی عشق...‌‌

هر بار می خندی پاره می شود بند دلمخنده های تورحم و مروت سرشا...

ای خیره به این خیره چه،،، زیباست نگاهت...؟!جانم به لــب آمد ...

آوار اگر تویی🤗 خرابت هستم😌 🍃 ♥ ️♥ ️♥ ️♥ ️

من از تو سلیطه ترم🤠

دیدی من از تو عاشق ترم....💔🙂

خخخ البته تو خونمون خیلی دلقککک ترم 🗿😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط