اکثریت میدونم جوابشون اینه ک میگن کسی نمیذاره ولی ب کسی ک
اکثریت میدونم جوابشون اینه ک میگن کسی نمیذاره ولی ب کسی کار نداشته باشین همیشه خوووش باشین ک طرف حرسش بگیره ما میتوووونیم ☺
- ۸۴۱
- ۲۲ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط