هعیی یه روزی می‌رسه که نه بی تی اسی وجود داره نه بیبی مان

هعیی یه روزی می‌رسه که نه بی تی اسی وجود داره نه بیبی مانستری وجود داره...... نه کی پاپی وجود داره ای کاش من نباشم و اون روز رو نبینم😢😭
دیدگاه ها (۰)

معرفییی اعضا

سرچ کنید BTS vs exo

از ایشون اصکی رفتمhttps://wisgoon.com/asrakheiry89

قدرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

بچه ها من یه چیزی بگم ممکنه یکی دو روز نباشم واس اینکه شارژر...

خوشا به حال آنانی که در ایران عاشق نشدند

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط