عاشقانه‌ها nafas1312 20411438

دیدگاه ها (۱)

-کمی آرامش میخواهم ..-آرامشی -از جنس آغوش (تو)❤

دنـــیـــاے ﺗﻨـــــﻬﺎیـے ﻣـــــﻦ ┅ شـــــرف داره بــــہ┅ بـ...

آرآمشِ بغلِت😻 💦 هیچ جآیِ دُنیآ نیستْ🌎 🖐 🏿

حجم اهمیت ندادنا و بی‌مهریا و فکرا روی دوشم سنگینی میکنه انگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط