سلام بچه ها خوبین؟

سلام بچه ها خوبین؟
من نه میتونم کامنت بزارم نه لایک کنم نه هم کامنتا رو ببینم هیچ چیزی بالا نمیاد
اینم یه آهنگ واسه شما
خودم هم مثه مارتیک امروز کمکی بهتره احوالم و حالم
http://iro.isharedfiles.co.in/archive/2015/02/128/martik-Shokraaneh-(IroMusic)-249.mp3
دیدگاه ها (۴)

خودم سیو کردم: maman

خودم دارم با خودم چت میکنمباوووو

حقیقتش الان با خودم فک کردم بهتره اینو بهتون بگم.. یه مقدار ...

پارت چهارفیک: عشق در تاریکی +کمک میخواییاون جئون بود کسی که...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط