ما واســه خوب بودَن

ما واســه خوب بودَن
زیادی بَدیم😂🖐🏻
دیدگاه ها (۰)

𝑩𝒆 𝑻𝒉𝒂𝒕 𝑷𝒆𝒓𝒔𝒐𝒏 𝑾𝒉𝒐 𝑫𝒐𝒔𝒆𝒏’𝒕 𝑵𝒆𝒆𝒅 𝑨𝒏𝒚𝒐𝒏𝒆🙂🥂اون‌ آدمی‌ باش‌ که‌ ...

خیلی خوبه آدم از این رفیقا داشته باشه🙂

اولویت که چه عرض کنم ما گزینه آخر کسی هم نبودیم😂👌🏻

دخملم 🥴❤️

ولی این شخصیت زیادی خوب بود

تنهایی زیاد خوب نیست

خودم ساختم زیادی هم خوب نیست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط