ولی واقعا آدما چقدر ساده

ولی واقعا آدما چقدر ساده
بیخیال همدیگه میشن...

◦•●
دیدگاه ها (۰)

عاشق کسی باشکه اگر عاشقت نبود، میشد بهترین رفیقت ...

اگر موندنی نیستین،تجربه‌ی خوبی باشین..

خیلی چیزا دلمو شکستولی قوی‌ ترم کرد ...

اولا دوستت دارمدوما اولا ♥️

ادما چه زود عوض میشن

اکثر ادما از شکستت خوشحال میشن:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط