:
:
باورتون میشه یه زمانی درتهران چپ دستارو میزدن؟!
دست چپ در باور علما،برای طهارت بود!
درمدارس انقدر بچههارو میزدن تا با راست بنویسند تااینکه رضاشاه چپ دست دراومد ودیگه کسیو نزدن
@cafegraam
باورتون میشه یه زمانی درتهران چپ دستارو میزدن؟!
دست چپ در باور علما،برای طهارت بود!
درمدارس انقدر بچههارو میزدن تا با راست بنویسند تااینکه رضاشاه چپ دست دراومد ودیگه کسیو نزدن
@cafegraam
- ۵۱۱
- ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط