♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
از اینکه عاشق توام
حس غرور میکنم ....
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
دیدگاه ها (۱)

◆ درد من این است که داود، که هرگز از پا نیفتاده بود... زیر د...

حس میکنم تنهام با اینکه هستی :)

حس غرور چیه دیگه🇮🇷💪🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط