با تو بودن زیباتر از هر حسیست

با تو بودن زیباتر از هر حسیست
دیدگاه ها (۱)

سیندرلا 2015

^_^

تو تنهایی وقتی هیشکی کنارت نیست به چی پناه می بری؟دلت چی بیش...

از یک تا بیست به نقاشش چند میدید؟>_<

بچه ها تو جمعشون استر از همه زیباتر شده بود

@tinaggtهیچ چیز زیباتر از تو نبوده و نیست و نخواهد بود🫶❤️‍🩹

و زیباتر از آن نیستکه پس از تاریکی های بسیاردوباره نور بر تو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط