حرفت
حرفت
سَنَد است ؛
تو فقط لب تَر کن،
بگـــو دوســـتم داری ،
من ، پای تمام حرف هایت را
بـا بــوســه ، مُهـــر مـی زنـــم...!
سَنَد است ؛
تو فقط لب تَر کن،
بگـــو دوســـتم داری ،
من ، پای تمام حرف هایت را
بـا بــوســه ، مُهـــر مـی زنـــم...!
- ۷۲۴
- ۰۸ آبان ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط