💌: سونگمین پیامی در بابل فرستاد.
💌: سونگمین پیامی در بابل فرستاد.
_ خب الان ۳ نفر خارج از کره هستن.
_ دلم میخواد هرچه زودتر شما رو ببینم...
استی: سونگمین بیا برای دسر هندونه خنک بخوریم.
_ هندونه لطفاً.
استی: سونگمین مچ پات چطوره؟
_ بهتر شده.
استی: پس ما چی؟! دلت برامون تنگ شده یا نه؟!
_ که گفتم دلم براتون تنگ شده.
لایک کامنت و بازنشر فراموش نکنید 🍄
#Stray_kids
#استری_کیدز
_ خب الان ۳ نفر خارج از کره هستن.
_ دلم میخواد هرچه زودتر شما رو ببینم...
استی: سونگمین بیا برای دسر هندونه خنک بخوریم.
_ هندونه لطفاً.
استی: سونگمین مچ پات چطوره؟
_ بهتر شده.
استی: پس ما چی؟! دلت برامون تنگ شده یا نه؟!
_ که گفتم دلم براتون تنگ شده.
لایک کامنت و بازنشر فراموش نکنید 🍄
#Stray_kids
#استری_کیدز
- ۱۶۰
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط