دقیقا..

دقیقا..
دیدگاه ها (۱۰)

سلااام روووز همگییی بخیییر♥♥♥

حسرت واقعی را آن روزی میخوریکه میبینی به اندازه سن و سالت زن...

شادی را ” تقسیم” خوبی را “تفهیم” و عشق را “تقدیم” کن . .

دقیقا 👍🏻 دقیقا 👍🏻 دقیقا 👍🏻 😂 😂 😂 😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط