اِهم__

اِهم__
کمی از نقاشیام ببینید🗿
اس ۱۰ حوصله نداشتم خوب رنگ کنم ب خاطر همین ریدم
اس ۲و ۳ سبک ژدیددد
همیننن


☆☆☆☆☆☆☆
دیدگاه ها (۲)

#نه_به_آف_زدن#آف_نزنید☆☆☆☆☆☆

بعد ۳ سال تموم شد...☆☆☆☆☆☆☆☆

زارت ژدیددددددوباره از فومیکا👁️👄👁️خوب شد ولی حوصله سایه زنی ...

کره جنوبی انیمه ای🗣️☝🏻ببخشید بد شد حوصله ارت نداشتم گفتم بزا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط