چطورن ؟؟

چطورن ؟؟
دیدگاه ها (۵)

:)

دو راهیه سختیه...! وقتی ندونی محرمشی یا مزاحمش... وقتی ندونی...

:)

اگر کسی احساست را نفهمید مهم نیست سرت را بالا بگیر ولبخند بز...

چطورن ؟🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط