:
:
اگر دوباره میتوانستم به جوانیم
برگردم حتما باز تمام اشتباهاتم را
انجام میدادم اما اینبار هم قدری
عمیقتر و هم قدری زودتر ...!!
از اشتباه کردن نترس
اگر دوباره میتوانستم به جوانیم
برگردم حتما باز تمام اشتباهاتم را
انجام میدادم اما اینبار هم قدری
عمیقتر و هم قدری زودتر ...!!
از اشتباه کردن نترس
- ۴۰۸
- ۱۱ مهر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط