بیا در لا به لای ورق های این کتاب

بیا در لا به لای ورق های این کتاب
همدیگر را ببوسیم
نگران نباش
کسی اینجا کتاب نمیخواند
دیدگاه ها (۶)

دیشب به عادت همیشه دو فنجان چای داغ ریختم اما نمیدانم چرا هی...

# درد دارد##با نسیمی برود## که بخاطرش##به طوفان زدی#

♡هیچ چیز بالاتر از شخصیت نیست♡♡بخاطر کسی خوردش نکن♡

بعضی وقت ها برنده میشیبعضی وقت ها یاد میگیری

بيا در لا به لای ورقه های اين كتابهمديگر را ببوسيم... نگران ...

نور شدی لا به لای ترک های قلبم... #امام_من

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط