جشن تولد تو ، میلاد هرچی خاطره
جشن تولد تو ، میلاد هرچی خاطره
روزی که غیر ممکنه هیچ جوری از یادم بره
بهانه زندگیم تولدت مبارک
سلام داداشی میدونم از من ناراحتی میدونم فکر میکنی روز تولد بهترینم رو فراموش کردم ولی بخدا اصلا هم اینطور نیست اخه مگه میشه ادم روز تولد بهترین داداشش روفراموش کنه خودت میدونی چقد برام عزیزی و دوست دارم من به خودم می بالم که یکی رو دارم یه داداش مهربون که همیشه و همه جا باهام بوده پشتمو خالی نکرده تو خندههام تو گریه هام مخصوصا این چندروز که داغون بودم.
من روز تولدتو فراموش نکردم امروز به جون ابجی خونه نبودم نت همراه هم نداشتم که پست بذارم برات وقتی هم که اومدم تو گفتی دلت گرفته و خوابیدی بخدادلم گرفت داداشی از خودم بدم میاد:'(
برات ارزوی بهترینا رو دارم انشاالله که به هرچیزی که تو دلت هست برسی انشاالله که 10000000000 سال زنده باشی کاش بتونم محبتات رو جبران کنم
کاش قبل رفتنم دوباره ببینمت
میدونم ناراحتت کردم میدونم دلت ازمن گرفته حلالم کن
خیلی خیلی دوست دارم زندگیم نفسم
روزی که غیر ممکنه هیچ جوری از یادم بره
بهانه زندگیم تولدت مبارک
سلام داداشی میدونم از من ناراحتی میدونم فکر میکنی روز تولد بهترینم رو فراموش کردم ولی بخدا اصلا هم اینطور نیست اخه مگه میشه ادم روز تولد بهترین داداشش روفراموش کنه خودت میدونی چقد برام عزیزی و دوست دارم من به خودم می بالم که یکی رو دارم یه داداش مهربون که همیشه و همه جا باهام بوده پشتمو خالی نکرده تو خندههام تو گریه هام مخصوصا این چندروز که داغون بودم.
من روز تولدتو فراموش نکردم امروز به جون ابجی خونه نبودم نت همراه هم نداشتم که پست بذارم برات وقتی هم که اومدم تو گفتی دلت گرفته و خوابیدی بخدادلم گرفت داداشی از خودم بدم میاد:'(
برات ارزوی بهترینا رو دارم انشاالله که به هرچیزی که تو دلت هست برسی انشاالله که 10000000000 سال زنده باشی کاش بتونم محبتات رو جبران کنم
کاش قبل رفتنم دوباره ببینمت
میدونم ناراحتت کردم میدونم دلت ازمن گرفته حلالم کن
خیلی خیلی دوست دارم زندگیم نفسم
- ۲۰.۱k
- ۲۱ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط