خدایااااا

خدایااااا
هیچی بیخیال اگه میخاستی که تا حالا شفاشون داده بودی:||||||||||
دیدگاه ها (۴)

والا بخدا😒 😒 😒 حالا همینطوری نمیتونین ادا در بیارین که دوسم ...

😂 😂 😂 😂 😂

خودم سربازتم😉 ✌ ✌ 💪 💙

قول میدهیم👊 💪 💙

بلند شو درس بخون میدونی چرا اگه با کسی بودی نگه که بدون من ه...

بیخیال الستور حالا چسبیدم به سوکونا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط