🔹یه ﻭﻗﺘﺎ ﻻﺯمه ﺯﻣﯿﻦ ﺑﺨﻮﺭﯼ

🔹یه ﻭﻗﺘﺎ ﻻﺯمه ﺯﻣﯿﻦ ﺑﺨﻮﺭﯼ
ﺗﺎ ﺑﺒﯿﻨﯽ ﮐﯿﺎ ﭘﺸﺘﺘﻦ
ﮐﯿﺎ ﺑﺎﻋﺚ ﺭﺷﺪﺗﻦ
ﮐﯿﺎ ﻣﯿﺮﻥ
ﮐﯿﺎ ﻫﻤﻪ ﺟﻮﺭﻩ می‌مونن!

🔸ﮔﺎﻫﯽ ﻻﺯمه ﺟﻮﺭﯼ ﺯﻣﯿﻦ ﺑﺨﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﺯﺧﻤﯽ ﺑﺸﯽ
ﺯﺧﻤﺎﺗﻮ ﺑﺎﺯ بذاری ﺗﺎ ﺑﺒﯿﻨﯽ
ﮐﯿﺎ ﻧﻤﮏ ﻣﯿﭙﺎﺷﻦ
ﮐﯿﺎ ﻣﺮﻫﻢ میذارن
ﮐﯿﺎ ﺑﺎ ﺗﻮ ﻫﻢ ﺩﺭﺩﻥ
ﮐﯿﺎ ﻫﻢ ﺧﻮﺩ ﺩﺭﺩﻥ

🔹ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﺗﺎ ﺯﺧﻤﯽ ﻧﺸﯽ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﯽ ﺑﻔﻬﻤﯽ ﮐﯽ ﭼﻪ ﺭﻓﺘﺎﺭﯼ ﻣﯿﮑﻨﻪ!
ﺩﺳﺖ ﯾﻪ ﮐﺴﺎﯾﯽ ﻧﻤﮏ ﻣﯿﺒﯿﻨﯽ ﮐﻪ ﺭﻭﺷﻮﻥ ﻗﺴﻢ ﻣﯿﺨﻮﺭﺩﯼ
ﻭ ﯾﻪ ﮐﺴﺎﯾﯽ ﻣﺮﻫﻢ میذارن ﮐﻪ ﺍﺻﻼ ﯾﺎﺩﺷﻮﻥ ﻧﻤﯿﮑﺮﺩﯼ!
ﺯﻣﯿﻦ ﮐﻪ ﻣﯿﺨﻮﺭﯼ ﻣﯿﺒﯿﻨﯽ
ﮐﯿﺎ ﺧﻮﺩﯼ ﻫﺴﺘﻨﺪ
ﮐﯿﺎ ﻧﺨﻮﺩﯼ ﻫﺴﺘﻨﺪ
ﮐﯿﺎ ﻫﻢ ﺑﯿﺨﻮﺩﯼ ﻫﺴﺘﻨﺪ!

‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌
دیدگاه ها (۰)

سعی کنید از بین بزرگمتوسط و کوچک "بزرگ"باشیدانسانهای بزرگ: د...

همیشه هم حذف ڪردن راهِ چاره نیستگاهے باید بعضے ها را نگه دار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط