نرم‌بهتره:)

نرم‌بهتره:)
نرفتنی‌بدون‌برگشت:)
دیدگاه ها (۰)

چیزی‌نیست‌حالم‌بده‌زیادی‌زر‌میزنم:)

بای...:)

متنفر‌م‌از‌همتون....:)

رفتن‌از‌این‌پیج...:)دلیلش‌کشته‌شدن‌با‌حرفاتون....

خاطرات از یاد نرفتنی

حسم بعد از اینکه من نوشته هامو به دوستام نشون دادم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط