تو هم این حس رو داری؟ من دارم❤️💙

تو هم این حس رو داری؟ من دارم❤️💙
دیدگاه ها (۳)

میدونستین؟💙❤️

بچه ها مسابقه ی شنا داشتم بهم مدال دادند💙😄

تو درک میکنی؟💙❤️

این آهنگ رو خیلی دوست دارم 🥰 تو هم دوست داری 🌱

بچه ها افسردگی پس از ورود دوباره به ویس گرفتم

حس بچه ای رو دارم که تو راه مسافرت هعی میپرسه چقدر مونده '))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط