انقد دوسم دارین...😐 نمیخوام میخوام خو چرا؟مگ کیم ؟😐

انقد دوسم دارین...😐 نمیخوام میخوام خو چرا؟مگ کیم ؟😐
دیدگاه ها (۹)

خو بسه دیگه

‌من نمیخوام همه دوسم داشته باشن  ‌ من میخوام فقط تــــــــو ...

مامان من از این کیم ها نمیخوام ........از اینا میخوام

کَنِداع 😔😌باشه حالا مگ ارث تو بوده ک انقد حرص میخوری😔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط