میگَـــــــنْ کــــه "اخلاق" نَدارَم♚ْ

میگَـــــــنْ کــــه "اخلاق" نَدارَم♚ْ
✬میگَـــــــنْ کــــه زیادی خودَمــــو میگیرَم✬ْ
⇙ولـــــــــــــــی⇘ ♯ﻗـــــﺎﻧﻮﻥِ ﻣﻦ ﺍﯾـﻨﻪ:
.
.
.
ﻭﺍﺳــــﻪ ﻫمه نامردا ▶ ------ ﺳـــﮓ
ﻭﺍﺳـــﻪ عشقم ▶ ------ ﺗـــﮏ
واسه رفیق ▶ ------رگ
ﻧــﺎﺭﺍﺿﯿﺎﺷــﻢ ﺑﺮﻥ ﺑﻪ ▶ ----- ﺩَﺭَﮎ
دیدگاه ها (۹)

✘ ✘ بعضیارونبایدتحویل میگرفتیم✘✘ ولی گرفتیم... ❄ به بعضیان...

خیلی سخته اونی که کشیده میدونه.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط